Шпильова Дар’я Василівна
Соціальний педагог
Моє професійне кредо: «Соціальний педагог – це не просто професія, а частина життя кожної людини. І ця частина повинна бути найкращою».
Народилася 08.05.2006 р. в с. Ківшовата Київської області. В 2021 закінчила Ківшоватський ЗЗСО І-ІІІ стпенів - ЗДО. У вересні 2021 року вступила до КЗ КОР «Богуславський гуманітарний фаховий коледж імені Івана Семеновича Нечуя-Левицького» на спеціальність «Соціальна робота» з додатковою кваліфікацією «Соціальний педагог».
В Таращанському навчально-реабілітаційному центрі працює з грудня 2024 року.
Протягом року соціалний захист здійснює психологічний супровід розвитку вихованців ТНРЦ. А саме:
Діагностика соціального статусу дитини, оновлення інформаційного банку даних дітей пільгових категорій( сироти; напівсироти; малозабезпечені, багатодітні сім’ї; діти, батьки яких перебувають за кордоном, ЗПО,АТО та ООС,діти військовослужбовців, ВПО, загиблих воїнів, які постраждали від воєнних дій та збройних конфліктів).
Здійснення соціального супроводу сімей, що потрапили в складну життєву ситуацію: з метою запобігання виявам негативних явищ серед учнів школи; з метою профілактики різних форм сімейного насилля, булінгу.
Соціально-педагогічне дослідження конфліктів, випадків жорстокого поводження серед учасників освітнього процесу (за потреби)
Практичні рекомендації для класних керівників щодо ефективної взаємодії з батьками. Алгоритм бесіди з батьками.
Забезпечувати своєчасне виявлення, облік, проведення соціального інспектування та супроводження сімей, які неспроможні або не бажають виконувати виховної функції стосовно дітей, надання комплексної допомоги сім’ям з дітьми, , отриманню державної допомоги.
Проведення навчальних занять з формування сприятливої міжособистісної атмосфери в класі, педагогічному колективі, сім’ї.
Документи для комплектування особової справи учня:
розпорядження органу місцевого самоврядування про доцільність влаштування дитини на цілодобове перебування до закладу інституційного догляду, зокрема до Таращанського НРЦ, на поточний навчальний рік;
висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, здійснену інклюзивно-ресурсним центром;
висновок психіатра (для осіб з порушеннями інтелектуального розвитку);
копія документа про освіту (крім учнів першого і другого класів):
особова справа зі школи;
характеристика;
свідоцтво про освіту (для учнів груп ПТН);
копія свідоцтва про народження;
копія паспорта;
копія ідентифікаційного номера;
чорнобильське посвідчення (при наявності);
копії паспортів батьків;
довідка про склад сім’ї та реєстрацію учня;
довідка з місця роботи батьків;
Акт обстеження житлово-побутових умов проживання;
витяг з РАЦСу ст. 135 СКУ (для одинокої матері).
довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду, заповнена за формою первинної облікової документації № 086-1/о;
карта профілактичних щеплень, заповнена за формою первинної облікової документації № 063/о;
медична карточка.
А також:
для дітей (осіб) з інвалідністю:
індивідуальна програма реабілітації особи (дитини) з інвалідністю;
копія медичного висновку дитини-інваліда або довідка МСЕК;
копія посвідчення;
довідка з УСЗН про перебування на обліку
для малозабезпечених сімей:
довідка з УСЗН, що підтверджує статус малозабезпечених
для дітей напівсиріт:
свідоцтво про смерть одного з батьків (копія)
для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування:
рішення органу опіки та піклування про направлення дитини на навчання;
рішення суду про позбавлення батьків батьківських прав;
свідоцтва про смерть батьків (посвідчення);
витяг з РАЦСу ст. 135 СКУ;
особовий рахунок;
розпорядження про надання статусу;
довідка про первинний облік;
розпорядження про закріплення житла та призначення опікуна над житлом та майном;
опис майна;
довідка про наявність родичів;
обліково-статистична картка;
індивідуальний план.
для юнаків старших 17 років
приписне або тимчасове посвідчення (військкомат)