Академічна доброчесність

ШКІЛЬНИЙ КОДЕКС ДОБРОЧЕСНОСТІ

Мета Шкільного Кодексу доброчесності полягає у сприянні формуванню спільноти довіри, яка буде підтримувати досягнення учнів. Учні, які беруть на себе відповідальність за створення клімату академічної доброчесності, матимуть користь від цього на все життя. Що ж до академічної доброчесності в школі, то вона стосується дотримання певних стандартів поведінки в навчальній роботі.

У навчанні дотримуємось Кодексу доброчесності:

1. Навчаємось старанно та сумлінно.

2. Розвиваємо свої здібності.

3. Ведемо здоровий спосіб життя. Поважаємо інших, їхні ідеї, думки та переконання.

3. Поважаємо власність інших (інтелектуальну, в тому числі).

4. Уважно слухаємо, коли інші говорять. Якщо з чимось не згодні, чекаємо, поки людина висловить свою думку. І лише потім говоримо самі.

5.Пам’ятаємо про почуття твоїх друзів та однокласників/однокласниць. Уникаємо образливих слів.

6. Ми стримані.

7. Цінуємо час. Не запізнюємось та не змушуємо інших на тебе чекати.

8. Не боїмося визнавати свої помилки.

Ми не сприймаємо:

1. Списування або надання іншим можливості списувати інформацію з чужої або своєї праці, контрольної або домашньої роботи, електронної інформації і т. д.

2. Використання недозволених матеріалів і методів, включаючи використання навчальних посібників, шпаргалок, нотаток, книг, формул або інформації з калькуляторів/комп’ютерів, електронних пристроїв, смартфонів та інших видів електронної комунікації або інших ресурсів.

3. Попереднє несанкціоноване використання результатів, в тому числі обмін або отримання інформації від учнів з іншого класу, які, наприклад, вже здали тест.

4. Навмисна відсутність у день здачі проекту, контрольної, вікторини або тесту.

5. Подання тієї ж роботи різним вчителям без попереднього дозволу.

6. Копіювання і вставка інформації з веб-сторінки в документ або презентацію без належного цитування.

7. Використання зображень з електронних або друкованих джерел без належного цитування.

8. Спроба видати чужу роботу, зображення за власні, покупка або продаж завдання у людини чи технологічного ресурсу (наприклад, ресурси, що продають реферати і т. п.)

9.Фальсифікація наукових або інших даних.

10.Підробка підписів та офіційних документів.

Наші базові цінності, закладені в шкільному Кодексі  доброчесності: