Про заклад

"Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, 

треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє".

                                                    А.Барбюс

 

       Історія комунального закладу Київської обласної ради  «Таращанський навчально-реабілітаційний центр»  розпочалась в 1961 році. Двадцять дев’ятого  жовтня  на подвір’ї красивої новобудови, яка виросла в мальовничому місці на північній околиці  Таращі , вперше пролунав шкільний дзвінок. Це відчинила двері для 780 вихованців з усіх куточків  колишнього Радянського Союзу – Таращанська школа-інтернат. В школі-інтернаті навчались діти-сироти, діти з багатодітних та малозабезпечених сімей,  а також  діти, що мешкали в мікрорайоні  в якому знаходилась школа-інтернат. У вересні 1980 року, після реорганізації, Таращанська школа-інтернат  набула статусу  допоміжної. Більше 460 дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, дітей з проблемами психофізичного розвитку, знайшли тут свою другу домівку.  В 2009 році  школа була реорганізована в комунальний заклад Київської обласної ради «Таращанський навчально-реабілітаційний центр» –  освітній та корекційно-відновлювальний заклад освіти  для дітей з особливими освітніми потребами зумовленими складними порушеннями розвитку (порушення інтедектуального розвитку у поєднанні з ранім дитячим аутизмом, дитячим  церебральним  паралічем, синдромом Дауна). Діти з граничною інтелектуальною недостатністю можуть бути зараховані до навчання у групах ПТН.

В структуру  Таращанського навчально-реабілітаційного центру входять :

1. Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І – ІІ ступеня.

2. Реабілітаційне відділення

   Медична, психологічна, фізична, соціально-побутова реабілітація та надання реабілітаційних послуг згідно з програмою реабілітації  дитини з інвалідністю.

3. Групи   професійно-технічного  навчання, в яких проводиться   підготовка кваліфікованих робітників на рівні Держстандартів професійно-технічного навчання (Ліцензія МОН України), за професіями :

Основним  завданням  закладу  є створення необхідних умов для отримання учнями системи загальноосвітніх знань, необхідних для соціальної адаптації та допрофесійна  підготовка дітей з ООП. Для  цього  створені  всі  необхідні  умови. В  закладі  працює  5  майстерень: зі  слюсарної, столярної, малярної, швейної  справ  та  теплиця. Якісний та кількісний склад педагогічного колективу: